Thursday, June 25, 2009

aktiviti bulan jun- Transform!!

(muka excited nak tgk kaum besi) ..lima minit sebelum masuk...

sejam 20 minit sebelum masuk.... (bila nak makan nie?....;p)

sejam setengah sebelum masuk (wei, lapaq oii!!...;p)


satu transformasi akan berlaku.....

aktiviti bulan nie- tgk transformers!!
haha..
dapat harga tiket wayang sekali ngan pakej sakit leher..
haha..dok 4 baris depan!!
tapi demi optimus PRime yang tersayang, balun!!
hehe..
rupa2ya, dunia kita nie dah bertambah satu lagi kaum,selain kaum Melayu, Cina, India, etc...
iaitu kaum besi!! hehe..
kesimpulannya, cerita besh..
tp ending dia cpat sangat (scene bertumbuk sesama "kaum besi" tu...)
runut bunyi terbaik!!
aku suka lagu last tu..(sebelum kluaq nama Michael Bay tu..)
heroin terbaik, meletop, mercik!!
Sekian..
Lokasi: Tgv Jusco Ipoh.
Waktu tayangan: 9.20 pm
Suasana dalam pawagam (lama xdengar perkataan nie) : aircond xsejuk, kerusi sempit, sakit leher!! ..;p (thanks for good package)
Waktu berposing: selepas makan KFC (heheh, thanks "papa")





8 comments:

  1. hahaha..

    ha, dah kena marah dari org sabah..
    hahaha..

    good movie, yes!

    ReplyDelete
  2. wwaaa....dh kawin pun sempat lagi yerk...hehehe..

    ReplyDelete
  3. ishhh geram betoi ang tgk dulu dr aku...ang memang megatron

    ReplyDelete
  4. lagu ending 2 greenday "21 guns" kan

    ReplyDelete
  5. aku pun xtau...
    sat, aku p usha sat..
    hehe...

    ReplyDelete
  6. weh, btui la anton!!!
    sedap gila lagu tu..
    kih3x..

    ReplyDelete
  7. mesti laaa..ang kan taw citarasa aku...cam aku cr awek gak laaa.mesti terbaik bro...hahahah

    ReplyDelete